piątek, 27 kwietnia 2012

MARY KAY

Jakiś czas temu odwiedziła mnie przemiła przedstawicielka firmy Mary Kay, która w zaciszu mojego domku zaprezentowała ofertę firmy, począwszy od kosmetyki pielęgnacyjnej po kosmetykę kolorową. Mogłam wypróbować, powąchać i dotknąć wszystkich preparatów. Było ich sporo jak na jedno, króciutkie spotkanie, można by pomyśleć, że przy takiej ilości skóra twarzy została obciążona ogromem substancji znajdujących się w kosmetykach. Ku mojemu zaskoczeniu, moja buziuchna była gładka i przyjemna w dotyku bez przykrych niespodzianek. Nasze spotkanie trwało 1,5 godzinki bez żadnych zobowiązań, a w dodatku z małym podarkiem na sam koniec:) Z tego co wyniosłam ze spotkania to to, że każda osoba, która ma ochotę spróbować kosmetyków firmy Mary Kay, może drogą telefoniczną umówić się na takie spotkanie i przy okazji może również zostać jej  konsulatem. Firma prowadzi sprzedaż bezpośrednią, przy czym dysponuje katalogami sprzedażowymi.


Co fajnego w ofercie - moje uznanie i wielką chęć posiadania zdobył zabieg AKSAMITNE USTA, składający się z dwóch kroków, a mianowicie z delikatnej maseczki, która dzięki mikrogranulkom delikatnie złuszcza naskórek czerwieni wargowej oraz balsamu zawierającego ceramidy, lanolinę oraz witaminę E i A, które jak wiadomo działają nawilżająco, regenerująco i odżywczo:) Cena zestawu 110,00 zł.


Króciutko o firmie!

Firma Mary Kay obecna jest na polskim rynku z ofertą ponad 200 wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry oraz kosmetyków kolorowych i zapachów. Na czele tej listy znajduje się najpopularniejsza linia pielęgnacyjna przeciw starzeniu się skóry TimeWise®, a także szereg innych kosmetyków o formułach dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb skóry szerokiego kręgu odbiorców. Oprócz możliwości wypróbowania produktów przed ich zakupem, wszystkie produkty Mary Kay® opatrzone są gwarancją stuprocentowej satysfakcji, czyli możliwości ich wymiany lub odzyskania pieniędzy. Większość swoich produktów Mary Kay Cosmetics tworzy, testuje, produkuje i pakuje w supernowoczesnych zakładach w Dallas oraz w Chinach.

2 komentarze:

  1. Mnie też ostatnio nawiedziła jedna pani. Zabieg na usta- rewelacja :) Zastanawiałam się nawet sama,czy nie spróbować w to wejść :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować, nawet przyjemne warunki:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...