poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Osobisty manicure set

Piękne i zadbane paznokcie to atrybuty, które jako pierwsze przykuwają moją uwagę, lubię na nie patrzeć, gdy są estetycznie wypiłowane oraz smacznie pomalowane. Trudem jest o nie zadbać, jeżeli nie wie się jakich narzędzi i akcesoriów należy używać. Dzisiaj przedstawię swój nowy i elegancki przybornik, a oprócz niego to co zawsze noszę w torebce do pielęgnacji paznokci:).

O to mój nowy " dizajnerski " manicure set:)


kolorowo
pokaż kotku co masz w środku:P
tadammmmmmmm:D

Opiszę  co, jak i do czego się mi przydaje!

PĘSETA - co prawda nie służy ona do pielęgnacji paznokci, ale jest niezbędna, więc staram się mieć ją zawsze przy sobie,
PILNICZEK METALOWY -  służy mi do skracania paznokci, nigdy nie nadaje nim kształtu paznokcia, ponieważ szarpie on płytkę paznokciową robiąc mikro-otworki do których dostaje się woda  ( i nie tylko ) co sprzyja rozdwajaniu się paznokcia,
OBCĄŻKI - także, służą do szybkiego skracania paznokci, używam ich w ekstremalnych przypadkach,
NOŻYCZKI - skracanie paznokci, usuwanie mocno obszarpanych skórek.

Oprócz wyżej wymienionych akcesoriów mam zawsze przy sobie papierowy pilniczek z podwójną gradacją ( 100 / 180 ), polerkę czterostronną oraz krem.

PILNICZEK PAPIEROWY - używam go do nadania kształtu płytce paznokciowej oraz do wstępnego zamknięcia łuski paznokciowej.
BLOK POLERSKI- służy do zmatowienia, wyrównania i zamknięcia łuski paznokciowej.

Nie należy zapominać o pielęgnacji skóry dłoni oraz wałów paznokciowych, stąd też w mojej torebce krem:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...