poniedziałek, 23 lipca 2012

kolekcja lakierów lato 2012 - FASHIONMANIA II

Ah...... co za znalezisko, jak co tydzień w sobotę, odwiedzam profesjonalne sklepy kosmetyczne, bo może,  a nóż  trafię na coś ekscytującego i coś co poprawi mi humorek:P  Tej soboty dokonałam odkrycia, które mnie zachwyciło i wprawiło    w manię posiadania! Co to takiego...? Mianowicie są to super extra letnie lakiery do paznokci. Jakoś nigdy nie miałam parcia na lakiery, ale ta kolekcja prosi się sama o to, aby ją kupić. Skusiłam się na razie na jeden kolorek, który jest   "do zjedzenia":). Konsystencja lakieru fajna w aplikacji, pędzelek, także spełnił moje oczekiwania. " Lakieromaniaczki" będą miały w czym buszować.  Producent oferuje lakiery pastelowe i neonowe. Efekt jest zniewalający:)  A najbardziej kręci mnie opalizująca poświata, która elegancko mieni się            w promieniach słonecznych. Cena za sztukę ok. 12,00 zł.  http://www.virtual-virtual.com/







Cała fascynująca kolekcja! nieprawdaż, że są śliczne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...