poniedziałek, 23 lipca 2012

Mgiełka dla ochłody.........

WODA TERMALNA Z IWONICZA ZDRÓJ

Sama jestem zdziwiona, że wcześniej nie znalazłam tego specyfiku..... Na szczęście moje bystre oko dostrzeże, wszystko co przyniesie ulgę skórze w upalne letnie dni i nie tylko! Przedstawiam moją " piękna nieznajomą" :) Woda termalna firmy IWOSTIN. Zachwyciłam się nią, jest wygodna w użyciu, koi i łagodzi. Skład wody jest genialny, bo zawiera tylko dwa składniki, a mianowicie: Wodę termalną z Iwonicza- Zdroju i azot. Kusi prawda.......?  Idealny zamiennik dla tradycyjnego toniku czy płynu micelarnego. Aplikacja trwa zaledwie 3 sekundy, nie potrzeba do niej wacików, ani żadnych zbędnych gadżetów, wystarczy jedno naciśnięcie dozownika i gotowe:). Woda nie wysusza skóry, pozostawia ją delikatną, odświeżoną i gotową do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. W mojej torebuni zawsze znajdzie się na nią miejsce. Niezastąpiona jest po treningu siłowym, po którym moja skóra na twarzy " skwierczy" i pali, ale jeden "psik" i koniec nieprzyjemności. Polecam wszystkim aktywnym fizycznie! Próbowałam ja stosować przy zabiegu peelingu kawitacyjnego i śmiało mogę napisać, że dość dobrze się sprawdziła. 
Woda serwowana jest w butlach 250 ml oraz w wersji "torebkowej"  50 ml. Za małą butelunie zapłaciłam 10,00 zł z groszami, zaś za dużą tylko 13,00 zł więcej, ale z tego co pamiętam to załapałam się na promocje - Lubię to!:) Strona wizualna kosmetyku prosta           i  czytelna, wszystkie informacje dotyczące preparatu umieszczone są na jego odwrocie.Okres ważność 3 lata. Woda została przebadana mikrobiologicznie i dermatologicznie. Zalecana dla skór wrażliwych i skłonnych do podrażnień.


Cudowny składzik..... Tego oczekuje od kosmetyków:)
Więcej na oficjalnej stronie firmy http://www.iwostin.pl/rozwiazania_iwostin/woda-termalna

2 komentarze:

  1. Uwielbiam wodę termalną, ale ja jestem wierna tej z Avene. Przy spryskiwaniu nią, czuje się przyjemną bryzę, a nie efekt jakby ktoś wiadro wody wylał twarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj świetne są:) jestem pod wrażeniem.. właśnie mi się pokończyły i miałam w zamyśle kupić tą z Avene, na pewno się pochwale:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...