piątek, 16 listopada 2012

Arkana - Biomimetyczny krem liftingujący pod oczy 20ml

Kremy pod oczy są szczególnymi i ważnymi kosmetykami do pielęgnacji delikatnej skóry oczu i istotną ich cechą dla mnie jest, że takowy nie będzie mnie szczypał, ani nie powodował "krokodylich" łez co w większości tego typu preparatach można dostrzec. Biomimetyczny krem liftingujący ARKANA nie daje tego dyskomfortu, a jego przyjemna i delikatna konsystencja pozwala pozbyć się defektów kosmetycznych w postaci sińców, worków oraz suchej i zmęczonej skóry wokół oczu. 
Krem testował mój tata, który do tej pory bardzo przyjaźnił się ze zwykłym kremem NIVEA:) Uznałam, że będzie on idealny do tego sprawdzianu. Mężczyzna, wiek 50 lat, widoczne zmarszczki wokół oczu - kurze łapki, sińce i zarazem worki pod oczami. Miałam prowadzić fotorelacje, ale w między czasie pozbyłam się sprzętu:( za co Was przepraszam! Oczywiście Kasia fachowiec i dobry obserwator skrupulatnie i codziennie doglądał poczynań, a że tata również podszedł do tego zadania z sercem i stosował krem codziennie można było zauważyć natychmiastowe efekty działania kremu! Jest zadowolony i co najważniejsze on sam widzi rezultat.Pytany o podrażnienie i szczypanie podczas stosowania odpowiada stanowczym głosem "nic mnie nie szczypie i nie podrażnia, jestem ZADOWOLONY, może załatwisz mi jeszcze jedno opakowanie hehehe":P 
Ja również przez pewien czas stosowałam krem i wiem, że zostanie on moim przyjacielem. Wadą dość znaczącą jest jego cena, bo kosztuje, aż 97,00zł:(, chociaż jest produktem bardzo,bardzo wydajnym i przede wszystkim skutecznym. Żałuje, że nie mogłam zrobić zdj. nawet samego preparatu, jego konsystencji:( Skład preparatu wolny od parebenów. Ważność 12 miesięcy. Producent PL. Dostępny w sklepie internetowym http://bmsalononline.pl/
Ps.Jak tylko "dopadnę" aparat od razu wstawię zdj. procesu denko:P chociaż może i pokaże konsystencje, bo tati oszczędza;)
http://snitariuszka-urody.blogspot.com/2012/10/arkana-cd.html

OPIS PRODUCENTA:

Liftingujący, przeciwzmarszczkowy krem na okolice oczu. Zawiera technologicznie rewolucyjny tripeptyd Progeline ™, który aktywnie hamuje syntezę progeryny- białka odpowiedzialnego za starzenie się. Przebudowuje matrycę kolagenową dając efekt liftingu powiek i okolic „ kurzych łapek”. Ze względu na unoszące i napinające działanie zmniejsza tendencje do opadania powieki. Dodatek kofeiny poprawia mikrokrążenie , niweluje obrzęki i usuwa uczucie zmęczenia . Kwas hialuronowy zapewnia nawilżenie.
Przeznaczony do intensywnej kuracji redukującej zmarszczki dla skóry dojrzałej oraz w profilaktyce przeciwstarzeniowej.
źródło:http://bmsalononline.pl/pl/p/Arkana-Biomimetyczny-krem-liftingujacy-pod-oczy-20ml/185

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...