środa, 21 listopada 2012

ARKANA SKIN ROLLER SET

Witajcie Kochani:) Oj nagrywanie filmików na You Tube to nie jest wcale takie proste, dziś próbowałam chyba z 30 razy i za każdym razem spalałam się jak burak:p więc piszę, bo jestem świeżo po zabiegu!
Chciałam przedstawić Wam zestaw do profesjonalnej terapii mikroigłowej w którego skład wchodzi skin roller oraz trzy ampułki aktywnego wysoko skoncentrowanego serum na bazie aminokwasów. Zestaw spoczywa w fajnym pudełku na którym znajduje się miejsce przeznaczone na imię i nazwisko klientki oraz miejsce na daty przeprowadzonych zabiegów. Na odwrocie opakowania znajduje się krótka notka dotycząca zabiegu oraz adnotacja dotycząca długości igieł na których będzie się pracowało. W środku znajduje się skin roller oraz 3 ampułki. 
Zabieg zaczęłam od przeprowadzenia demakijażu za pomocą mleczka i toniku, następnie wykonałam peeling kawitacyjny przy użyciu płynu do peelingu kawitacyjnego Arkana. Po tych czynnościach przeszłam do wykonania terapii mikroigłowej, zaczęłam od czoła następnie przeszłam do policzków i brody (można tez uwzględnić szyję           i dekolt). Odczucia dość dziwne, w pierwszym momencie odczuwałam łaskotanie, po czym skóra się przyzwyczaiła.Skórę rollerem traktowałam do pierwszego zaczerwienienia, było tych ruchów około 10 na każdą partię twarzy, po czym zaaplikowałam serum.
Zawartość ampułki początkowo delikatnie mrowiła i przenikała w głąb skóry, ale to dzięki zawartości samych dobrodziejstw, a mianowicie jest to 12 aminokwasów połączone z kwasem hialuronowym. Preparat wolny od parabenów! 
Sam roller przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla jednej osoby i powinien on po przeprowadzonym zabiegu być zdezynfekowany i umieszczony w oryginalnym etui. Arkana Skin Roller powinien być wykorzystany maksymalnie 3 razy. Wskazaniami do zabiegu jest profilaktyka przeciwwstarzeniowa, blizny, rozstępy, zmarszczki, bruzdy rozszerzone pory oraz teleangiektazje ( rozszerzone naczynia krwionośne ).
Moje odczucia po zabiegu bardzo pozytywne, myślę, że po wykonaniu 3 serii jakość skóry zdecydowanie się poprawi, co zauważalne jest już przeze mnie dzisiaj:)
Strasznie chciałam zrobić ten filmik, ale moja skromna osoba nie może poradzić sobie z tą popularnością:P Zabieg polecam i zachęcam do wypróbowania.









6 komentarzy:

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...