poniedziałek, 14 stycznia 2013

14.01

Cześć Kochani:)

Znacie jakieś ciekawe i pomysłowe aplikacje do "podrasowania" bloga?. Ja dziś walczyłam z Like Box-em, oczywiście dopięłam swego i go wcisnęłam na bloga ( zapraszam do polubienia i obserwowania ). Nie obyło się bez analizy i wyciągnięcia wniosków z dzisiejszego"siłowania się" z tym gadżetem, a mianowicie bez własnego wkładu i determinacji guzik by się miało. Parę dni wcześniej zwracałam się o pomoc do paru osóbek w sprawie tego gów........ i zgadnijcie co się wydarzyło........? nic, zupełne echo;( Dlatego przysłowie " Umiesz liczyć, licz na siebie" jest moim nieodłącznym mottem! Ah, dziś zalewa mnie fala złości wrrrrrr.


3 komentarze:

  1. ja nawet nie mam pojęcia o jaki widżet chodzi ;)

    też się zwracałam o pomoc, że mój LinkWithin pokazuje posty tylko z pierwszych dwóch tygodni i jak to zmienić, pisałam nawet do supportu i też cisza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ja również nie jestem dobrym znawcą blogowym ;) A co do fali złości - mam podobnie. Dzień irytacji, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam stronę z widgetami http://www.widgetbox.com/widgets/ oraz http://www.way2blogging.org/ - widgety, tutoriale i inne fajne rzeczy wspomagające blogowanie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...