poniedziałek, 25 lutego 2013

happy Monday

Nie ma to jak dobre news-y w poniedziałkowy poranek^^  Już mogę spokojnie zaczynać ostatni semestr mojej studenckiej drogi, tak się cieszę, że to już koniec uffffffff.  Wstępny temat pracy magisterskiej już jest i brzmi następująco " Blog kosmetyczny - założenie, promocja i funkcjonowanie. Pojęcie blogosfery. Prezentacja  bloga Sanitariuszka Urody". Pomału już coś kreślę i mam nadzieję, że pójdzie mi to w miarę szybko:). Aktualnie tryskam szczęściem i cieszę się poniedziałkiem.Uwielbiam takie dnia! Wam również życzę dziś pomyślności:) Buziaki:*:*:*


5 komentarzy:

  1. Temat pracy świetny, powodzenia w pisaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuje! mam nadzieję, że odnajdę w sobie spokój na pisanie tej pracy:P

      Usuń
  2. Poniedziałki nie należą do moich ulubionych, niestety..

    http://o-wiele-piekniejsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś sobie super temat, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli! :) Uwielbiam ten utworek :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...