niedziela, 24 marca 2013

EYE CARE pielęgnacja skóry wokół oczu FLOSLEK

Jakże ważna jest pielęgnacja skóry wokół oczu, która wymaga szczególnego podejścia i doboru odpowiednich preparatów. Kosmetyki do pielęgnacji okolicy oka powinny być dla mnie przede wszystkim łagodne. tzn nie mogę po nich łzawić, szczypanie i pieczenie też nie jest mile widziane! Troszkę już tych kremików miałam jedne były z wyższej półki drugie ze średniej, które miały swoje wady i zalety! Krem EYE CARE  dostałam w " spadku" od mojej dobrej znajomej, która niestety na niego narzekała, głownie na to, że łzawi. U mnie sprawdza się dobrze^^.Ma idealną lekką, kremową konsystencje. Nie wyczuwam, żadnego zapachu. Skóra po zastosowaniu kremu jest delikatna i nawilżona, dobrze przygotowana na przyjęcie podkładu:) Cena kremu to ok. 20,00 zł za 30 ml. Produkt mogą stosować wszyscy, bez żadnych ograniczeń wiekowych! Co niepokojącego wyczytałam w składzie to  substancja Paraffinum Liquidum, a więcej na jej temat tu.

SKŁAD:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glyceryl Polymethacrylate, Aleuritic Acid, Faex, Glycoproteins, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Lecithin, Sorbitol, Xanthan Gum, Sodium Ascorbyl Phosphate, Disodium EDTA, Euphrasia Officinalis Extract, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Carbomer, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.

OPIS PRODUCENTA:

Spłyca zmarszczki, zmniejsza tzw. „kurze łapki”, likwiduje nadmierne złuszczanie naskórka i łagodzi podrażnienia powodowane preparatami do demakijażu. Odpowiednio nawilża i delikatnie natłuszcza skórę. Systematycznie stosowany wyraźnie poprawia jej wygląd. Jest dobrze tolerowany, nie wywołuje podrażnień nawet u osób nadmiernie wrażliwych na kosmetyki. 

Gładka, napięta i elastyczna skóra wokół oczu.




4 komentarze:

  1. Z Flosleka miałam tylko żel ze świetlikiem pod oczy, i bardzo go polubiłam, widzę że ten też jest wart uwagi, zakupię jak skończę obecne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedrogi i z Twojej recenzji wynika, że warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...