środa, 28 sierpnia 2013

Genactiv - Colostrigen Innovatio S

Krem regenerujący z bioaktywnym colostrum bovinum, elastyną i kwasem hialuronowym dla skóry suchej i normalnej.

Czym by była pielęgnacja skóry twarzy szyi i dekoltu bez dobrego, wykańczającego kremu, dla mnie osobiście koszmarem. Jakiś czas temu opisywałam produkty firmy Genactiv, krem regenerujący T, balsam regenerujący do ciała oraz maskę kremową odżywczo - rewitalizującą . Wszystkie w/w produkty wykazały się wysoką skutecznością działania oraz satysfakcją z użytkowania. Ostatni produkt wydał mi się najlepszy. Przyjemna konsystencja, szybkość wchłaniania, zapach i wydajność, wszystkie te cechy oceniam na 5 z plusikiem! Skóra po dłuższym stosowaniu kremu jest odpowiednio nawilżona, a także elastyczna i jędrna. Krem nie daje odczuć subiektywnych,  śmiało można go aplikować na wrażliwa skórę wokoło oczu, gdyż nie wystąpiło uczucie łzawienia lub szczypania aparatu wzrokowego.
Skład preparatu długi, zawarte są w nim parabeny w większej ilości, ale z tego co pamiętam z receptury kosmetyku to, gdy jest ich więcej to działanie jest ich mniej drażniące, tłumaczyć ich obecność może także krótki okres przydatności 4 miesiące od momentu otwarcia. Tak jak napisałam wcześniej nie stało mi się nic niepożądanego podczas stosowania kremu. Zapach produktu bardzo przyjemny i świeży mmm, konsystencja dość gęsta, łatwo rozprowadzająca się po powierzchni skóry. Co przykuło moją uwagę to to, że krem, gdy go wcierałam rolował się,  więc najlepiej zostawić go w spokoju do wchłonięcia niż go wmasowywać i najlepiej z pół godziny przed nałożeniem podkładu. Krem umieszczony jest w plastikowej 50 ml tubie, która zamknięta jest na zatrzask. 
Podoba mi się styl producenta, jeżeli chodzi o informacje dla klienta, które można znaleźć na ulotce umieszczonej w pudełku w którym znajduje się krem, oprócz ulotki na pudełku i bezpośrednio na tubie produktu.


Efektem działania kremu jest:
  • zahamowanie procesów starzenia sie skóry,
  • intensywne pobudzenie regeneracji komórek skóry,
  • nawilżenie naskórka oraz głębszych warstw skóry,
  • gładka i napięta  skóra, a zmarszczki wypełnione,
  • przywrócenie skórze elastyczności i jędrności,
  • odbudowa bariery hydrolipidowej naskórka.
Produkt jest przebadany laboratoryjnie. Dostępny jest na stronie producenta produktów Genactiv. Cena 95,00 zł.

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie nie lubię gdy krem się roluje :( Nie lubię czekać też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również sprawdził się genialnie, ale nie rolował się, choć wmasowywanie go trwa krótką chwilę ;) Moim wielkim ulubieńcem, prócz tego kremu, był też balsam do ciała - świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajne, fajne te produkty, a teraz buszując po stronie producenta zauważyłam, że wypuścili nową linie i także suplementy.

      Usuń
  3. Uu dość drogi. No i w sumie nie dla mojej cery :/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każdy jeden komentarz!

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz nurtujących Was pytań piszcie na maila:) Postaram się pomóc!
katarzyna.marchwiak@gmail.com
studio-km@wp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...